poniedziałek, 18 lipca 2016

#OOTD #Summer photo session


Znów nie było mnie tutaj spory okres czasu, nie ze względu na brak inwencji twórczej co do nowych wpisów, lecz przez brak chęci pisania Wam czegokolwiek, jakkolwiek to zabrzmi i jakkolwiek to zrozumiecie. Sporo się u mnie działo przez ostatni okres i nie miałam najmniejszej ochoty opowiadać Wam o moich rozterkach, zepsutych planach i za przeproszeniem o gównianym życiu, które w tej chwili takie niestety jest. Nie będę wgłębiać w Was w ten temat, bo moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu.

Wczoraj, 17 lipca, w końcu doczekałam się w miarę ładnej pogody i w końcu mogłam wybrać się na zdjęcia. Ostatnie dni były beznadziejne względem pogody i kompletnie nie miałam ochoty na jakiekolwiek wyjścia, do których musiałabym się jakoś ogarniać. W końcu słoneczko zachęciło mnie do zrealizowania moich wcześniejszych planów :) 



























Ramiączka: Promees
Top: Tally Weijl
Kurtka: Bershka
Spodnie z wyższym stanem: Tally Weijl

Torba: Sinsay
Buty: Emka butik
Zegarek: Niestety nie pamiętam
Okulary: Biedronka

Na ustach: Pomadka Bell Classic nr 124, zmieszania z HYPOAllergenic Lip Liner nr 03


Spodobał Ci się post? Może stylizacja przypadła Ci do gustu?
Zostaw po sobie komentarz lub obserwację, na pewno zmotywuje mnie to do dalszej pracy :)

2 komentarze: