czwartek, 19 maja 2016

NEW THINGS


NEW THINGS

O czym mowa? 
Każda kobieta, jak i w tych czasach niektórzy mężczyźni uwielbiają dołożyć do swojej małej, dużej czy ogromnej szafy jakieś nowości, które odświeżą trochę ich garderobę i dodadzą jakiegoś akcentu. W moim przypadku jest tak, że niestety lubię co chwilę kupować sobie jakieś duperelki, które później butwieją na półkach i są mało używane, ale sądzę, że każdy tak ma, prawda? U mnie w większości przypadków jednak rzeczy, które kupuje, służą mi i jestem z nich zadowolona, chociaż wiadomo, nie każdy zakup jest takim, którego nie żałujemy i chętnie się Nim chwalimy. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić 2 rzeczy, których oczekiwałam z niecierpliwością do momentu przyjazdu kuriera.
Jedną z nich są moje białe cudeńka, na które w końcu mogłam sobie pozwolić, a dodam, że chciałam kupić je już bardzo dawno temu. Zakupu dokonałam na stronie WorldBox. Jeśli ktoś z Was nie słyszał jeszcze o tej stronie, to z czystym sumieniem mogę ją polecić. Kolejne zamawiane buty z tej strony, przesyłka bardzo szybka (ja dokonywałam zamówienia w czwartek i w poniedziałek buty były już u mnie, oczywiście zważając na weekend), odpisują dość szybko, na wszelkie pytania również starają się odpowiedzieć profesjonalnie. Klikając w ich nazwę przejdziecie od razu na ich stronę startową :) Jeśli chodzi o drugą rzecz, która urozmaiciła moją skromną szafę, w ramach pierwszej w moim życiu współpracy, są ozdobne czarne ramiączka ze sklepu Promees. Powiem szczerze, że taki zwykły, zarazem bardzo pomocny dodatek przyda się i posłuży każdej dziewczynie chcącej zmienić coś w swoich dotychczasowych outfitach za niewielką cenę. Ramiączka wykonane z przyjemnego dla ciała materiału na pewno wpadną Ci do gustu :) Na stronie widnieje kilka modeli, które możecie wybrać indywidualnie pod swoje upodobania. W moim wyborze padło na Zoey :) Poniżej pokażę Wam na zdjęciach moje nowe zdobycze i dodatkowo dzisiejszą stylizację do pracy wraz z makijażem :)



Zoey by Promees Straps
26,00zł



Buty adidas ZX Flux Kids "White" (S81421)

219,99zł



Narzutka z Emka Butik
Po przecenie, 60zł

Kurtka skórzana/ramoneska z Bershka
Kupowana w zeszłym sezonie,
ok. 169zł

Spodnie z wysokim stanem H&M
ok. 89zł








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz