środa, 4 maja 2016

ŚWIAT MALUTKIEJ

Cześć i czołem blogerki i blogerzy!


Co musicie wiedzieć?

Jestem cholerą myślicielką. Pisałam już prywatnego bloga, a konkretniej photobloga, lecz nigdy nie wyszedł on jakoś na szerszą publikę, bo za bardzo nie chciałam i nie czułam potrzeby, aby ktoś wiedział o mnie więcej niż powinien. Photobloga nie prowadzę już jakiś okres czasu i jednak chęć podjęcia zmian w moim życiu skierowała mnie na blogspota. Chyba dojrzałam do tego, aby w końcu móc pisać dla ludzi, nie tylko dla samej siebie. Opowiem tutaj o wszystkim, co dzieje się w moim życiu, ale nie tylko, ponieważ znajdziecie tutaj również posty o makijażu, outfitach, polecanych przeze mnie kosmetykach (recenzje) których osobiście używam. Zobaczycie tutaj również wszystko, co związane z moimi zainteresowaniami, które wypisałam poniżej. Mam nadzieję, że któryś punkt zainteresuje Cię i znajdziesz coś dla siebie.






IT'S ME



Imię: Magdalena
Nazwisko: Tymosiak
Wiek: 21 lat
Urodzona: 29 listopada 1994 roku, w Bydgoszczy
W związku partnerskim od 2,5 roku z ukochanym mężczyzną :)



Jestem po szkole średniej i na ten moment pracuję w Studiu Urody.


My hobby&passion:
  1.  Psychoterapia/terapia zajęciowa. 
  2. Wizaż (makijaże dzienne i wieczorowe)
  3. Moda
  4. Muzyka (nagrywam covery, dodatkowo piszę własne teksty piosenek, 
    które nie wyszły jeszcze na światło dzienne)
  5. Pisanie (wierszy i krótkich opowiadań)
  6. Sport (trenowałam w klubie w Bydgoszczy piłkę ręczną)
    Dodatkowo siatkówka, bieganie, siłownia.
  7. Pole dance (ćwiczę, tańczę)
  8. Fotografia (uwielbiam pykać zdjęcia i czasem stawać przed obiektywem)



DO ZOBACZENIA WKRÓTCE! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz